JAVNI NATJEČAJ ZA ODABIR OPERATORA ZA PRUŽANJE UNIVERZALNIH USLUGA
VIJEST
HAKOM proveo javno otvaranje ponuda
ZAGREB, 25. srpnja 2019. – Istekom roka za dostavu ponuda u sklopu javnog natječaja za odabir operatora ili više operatora za pružanje univerzalnih usluga, koji je trajao od 4. srpnja do 25. srpnja 2019., Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) provela je danas javno otvaranje ponuda. Stigla je ponuda društva Imenik d.o.o. za sljedeće usluge:
-
Pristup krajnjih korisnika usluga najmanje jednom sveobuhvatnom imeniku;
-
Pristup krajnjih korisnika usluga, uključujući i korisnike javnih telefonskih govornica, službi davanja obavijesti (informacija) o brojevima pretplatnika
Odluku o odabiru operatora za pružanje univerzalnih usluga Vijeće HAKOM-a će donijeti najkasnije do 30. kolovoza 2019. Više možete pronaći na sljedećoj
poveznici.
# # #
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi:
http://www.hakom.hr
O HAKOM-u:
HAKOM (
www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.