Europska komisija otvorila javnu raspravu za CEF 2 Digital
VIJEST
Javna rasprava otvorena je do 11. rujna.
ZAGREB, 5. srpnja 2019. - Europska komisija otvorila je javnu raspravu za CEF 2 Digital (Connecting Europe Facility 2021-2027), kako bi prikupila stajališta dionika o prioritetnim područjima za ulaganja u digitalnu infrastrukturu u zemljama članicama EU-a i najboljim načinima rješavanja postojećih potreba u povezivosti, uz podršku programa Connecting Europe Facility.
Instrument za povezivanje Europe (CEF) je program (su)financiranja koji podržava transeuropske mreže i infrastrukture u sektorima prometa, telekomunikacija i energije. CEF će u svoju drugu generaciju ući 2021., za sedmogodišnje razdoblje 2021.-2027., s proračunom od 3 milijarde eura.
Više informacija može se vidjeti na
poveznici, a s komentarima se može sudjelovati u
javnoj raspravi koja je otvorena do 11. rujna.
# # #
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr
O HAKOM-u:
HAKOM (
www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.