Radionica o međunarodnim pozivima unutar EU-a
VIJEST
15. svibnja stupaju na snagu nova pravila za međunarodne pozive unutar EU-a radi kojih se održava radionica o implementaciji tih pravila u državama članicama.
Zagreb, 29. siječnja 2019. - U Briselu se u utorak, 29. siječnja 2019. održava radionica o međunarodnim pozivima unutar EU-a. Radionica se organizira u okviru izmjene Uredbe 215/2120 kojom se uvode nova pravila za međunarodne pozive unutar EU-a (i u pokretnoj i u nepokretnoj mreži) čija će maloprodajna cijena biti ograničena od 15. svibnja 2019. na najviše 0,19 eura po minuti za pozive i 0,06 eura po poslanoj SMS poruci (bez PDV-a).
Cilj radionice je dovesti za isti stol mjerodavne dionike tržišta kako bi razgovarali o što lakšoj implementaciji novih pravila u državama članicama, a RH predstavljaju stručnjaci HAKOM-a.
# # #
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr
O HAKOM-u:
HAKOM (
www.hakom.hr) -
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.