Godišnji program rada i Financijski plan HAKOM-a za 2018. na javnoj raspravi
VIJEST
Započela je javna rasprava o prijedlozima Godišnjeg programa rada i Godišnjeg financijskog plana HAKOM-a za 2018. Javna rasprava je otvorena za zainteresiranu javnost do 16. kolovoza.
ZAGREB, 19. srpnja 2017. – Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) pokrenula je javnu raspravu o prijedlozima Godišnjeg programa rada i Financijskog plana HAKOM-a za 2018. Prijedlog Godišnjeg programa rada za sljedeću godinu sadrži planirane aktivnosti vezane uz tri tržišta u nadležnosti HAKOM-a: elektroničke komunikacije, poštanske usluge i željezničke usluge, kao i aktivnosti u svrhu jačanja regulatornih kapaciteta samog regulatora. Financijskim planom se osiguravaju novčana sredstva za obavljanje poslova HAKOM-a u sljedećoj godini.
Zainteresirana javnost može sudjelovati u javnoj raspravi, koja je otvorena do 16. kolovoza.
-
Godišnji program rada za 2018. dostupan je na poveznici
-
Financijski plan HAKOM-a za 2018. dostupan je na poveznici
# # #
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr
O HAKOM-u:
HAKOM (
www.hakom.hr) -
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.