Studenti Pravnog fakulteta u Zagrebu u posjetu HAKOM-u
VIJEST
Predstavnici HAKOM-a predstavili su studentima ulogu i rad ovog neovisnog regulatornog tijela na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga.
ZAGREB, 22. svibnja 2017. - Ovog ponedjeljka, 22. svibnja, Hrvatsku regulatornu agenciju za mrežne djelatnosti (HAKOM) posjetili su studenti Pravnog fakulteta u Zagrebu. Tom prigodom predstavnici HAKOM-a predstavili su studentima ulogu i rad ovog neovisnog regulatornog tijela na tržištima elektroničkih komunikacija, poštanskih usluga i željezničkih usluga.
Studijski posjet je bio prigoda studentima, budućim pravnim stručnjacima, da se neposredno upoznaju s položajem javnopravnih regulatornih tijela u pravnom poretku i usklade teorijska znanja s praktičnim iskustvima što će im biti od koristi u daljnjem studiranju pravnih znanosti i pripremi za buduća zanimanja.
# # #
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr
O HAKOM-u:
HAKOM (
www.hakom.hr) -
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.