HAKOM na javnom savjetovanju potrošača u Rijeci
VIJEST
U suradnji s Udrugom Potrošački centar, HAKOM će održati savjetovanje građana o potrošačkim pravima u elektroničkim komunikacijama.
Zagreb, 10. listopada 2016. – Danas u 17 sati u Gradskoj vijećnici u Rijeci održat će se savjetovanje građana o potrošačkim pravima i obvezama operatora u suradnji s Udrugom Potrošački centar. HAKOM će ovom prilikom predstavljati stručnjaci iz područja zaštite korisnika elektroničkih komunikacija Marina Ljubić Karanović, dipl. iur. i Andro Marčev, dipl. ing, koji će svima zainteresiranima prenijeti iskustva i dati savjete ukoliko imaju kakav problem s operatorima. Cilj ovog savjetovanja za potrošače je informirati širu javnost i sve zainteresirane o aktualnostima u pružanju usluga elektroničkih komunikacija, kao i upozoriti na najčešće probleme koje korisnici imaju u svojim odnosima s operatorima.
# # #
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr
Za postavljanje pitanja potrebna je registracija.
O HAKOM-u:
HAKOM (
www.hakom.hr) -
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.