HAKOM na sastanku BEREC-ove Stručne radne skupine za mrežnu neutralnost
VIJEST
Tema sastanka bila je izrada smjernica BEREC-a, potrebnih za dosljednu primjenu Uredbe o jedinstvenom tržištu elektroničkih komunikacija, koja stupa na snagu 30. travnja 2016.
ZAGREB, 11. veljače 2016. – U Briselu je u organizaciji Europskog regulatornog tijela za elektroničke komunikacije BEREC-a (Body of European Regulators for Electronic Communications) održan sastanak Stručne radne skupine za mrežnu neutralnost. Glavna tema sastanka bila je izrada smjernica BEREC-a, potrebnih za dosljednu primjenu Uredbe o jedinstvenom tržištu elektroničkih komunikacija, koja stupa na snagu 30. travnja 2016.
Sudionici navedenog sastanka bili su predstavnici regulatornih tijela zemalja članica EU. Sastanku je prisustvovala i stručnjakinja Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a) Marina Brkljačić, dipl. iur.
# # #
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
O HAKOM-u:
HAKOM (
www.hakom.hr) -
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.