Održan treći okrugli stol HAKOM-a s dionicima tržišta poštanskih usluga
VIJEST
Okrugli stolovi s dionicima tržišta u nadležnosti HAKOM-a, daljnji su korak u unaprjeđenju regulacije tržišta poštanskih usluga, prvenstveno promicanja regulatorne predvidljivosti kroz zajednički dijalog i raspravu o temama od trenutnog interesa.
ZAGREB, 6. listopada 2015. – Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) je, u cilju poticanja međusobnog komuniciranja svih dionika na tržištu poštanskih usluga, organizirala 3. okrugli stol na kojem su sudjelovali predstavnici davatelja poštanskih usluga te interesnih udruženja. Cilj okruglog stola bio je potaknuti raspravu o temama i problemima koji su zajednički svim dionicima na tržištu. Tako se, među ostalim, raspravljalo o temama kao što su stanje i novosti na tržištu poštanskih usluga, međunarodni promet paketa, kao i o temama koje se odnose na komunikaciju s korisnicima poštanskih usluga.
Okrugli stolovi s dionicima tržišta u nadležnosti HAKOM-a, daljnji su korak u unaprjeđenju regulacije tržišta poštanskih usluga, prvenstveno promicanja regulatorne predvidljivosti kroz zajednički dijalog i raspravu o temama od trenutnog interesa.
# # #
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
O HAKOM-u:
HAKOM (
www.hakom.hr) -
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.