HAKOM na sastanku stručne radne skupine BEREC-a
VIJEST
Glavne teme sastanka bile su utjecaj OTT (Over The Top)
usluga na djelotvorno tržišno natjecanje i pitanja na koja bi izmjena regulatornog okvira u okviru strategije jedinstvenog digitalnog tržišta EU (Digital Single Market - DSM) trebala odgovoriti.
ZAGREB, 13. srpnja 2015. – U Briselu je održan sastanak stručne radne skupine BEREC-a na kojem se raspravljalo o OTT uslugama i njihovom utjecaju na cjelokupno tržište elektroničkih komunikacija. Glavne teme sastanka bile su utjecaj OTT usluga na djelotvorno tržišno natjecanje i pitanja na koja bi izmjena regulatornog okvira u okviru DSM strategije trebala odgovoriti.
Članovi radne skupine su renomirani stručnjaci iz područja elektroničkih komunikacija, predstavnici regulatornih tijela zemalja članica BEREC-a, a u njenom radu aktivno sudjeluju i predstavnici Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a). Kao predstavnica HAKOM-a na sastanku radne skupine sudjelovala je dipl.ing.el. Marina Mustapić.
# # #
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
Za postavljanje pitanja potrebna je registracija.
O HAKOM-u:
HAKOM (
www.hakom.hr) -
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.