HAKOM posredovao dogovoru stanovnika Velike i Male Ostrne s operatorima
VIJEST
Dogovorena je rekonstrukcija pristupne mreže, čime će se omogućiti brzi internet korisnicima. Riječ je o investiciji vrijednoj preko milijun kuna, a gradit će se tri nova pristupna čvora.
ZAGREB, 3. lipnja 2015. – Nastavno na zahtjev stanovnika Velike i Male Ostrne kod Dugog Sela, koji su izrazili zanimanje za poboljšanjem kvalitete pristupne mreže na njihovom području, stručnjaci HAKOM-a održali su niz sastanaka, čija je svrha unaprjeđenje korisničkih usluga. U suradnji s operatorima, koji pružaju telekomunikacijske usluge na tom području, a prvenstveno s HT-om u čijem je vlasništvu tamošnja pristupna mreža, postignut je dogovor o rekonstrukciji iste, a u skladu s ciljevima Digitalne agende, koja propisuje brzinu od 30 Mbit/s do 2020. svakom stanovniku. Riječ je o investiciji vrijednoj preko milijun kuna, a gradit će se tri nova pristupna čvora. Realizacija ovog projekta planirana je za kraj tekuće godine, no ovisit će prvenstveno o kooperativnosti lokalnih vlasti, odnosno brzini ishođenja potrebnih dozvola.
# # #
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
O HAKOM-u:
HAKOM (
www.hakom.hr) -
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.