HAKOM na sastanku kontaktne skupine Europskog udruženja regulatora za poštanske usluge u Vilniusu
VIJEST
Na sastanku će se prezentirati rad i aktivnosti četiri radne skupine koje djeluju u okviru ERGP-a.
ZAGREB, 25. svibnja 2015. – U Vilniusu u Litvi, u utorak 26. svibnja 2015., održat će se sastanak kontaktne skupine Europskog udruženja regulatora za poštanske usluge (ERGP). Hrvatsku regulatornu agenciju za mrežne djelatnosti (HAKOM) predstavljat će dipl. iur. Ana Šubat Perković, stručnjak za pravne poslove.
Na sastanku će se prezentirati rad i aktivnosti četiri radne skupine koje djeluju u okviru ERGP-a. Svi nacrti izvješća pojedinih radnih grupa i prijedlozi programa rada ERGP-a za 2016. su priprema za Plenarnu sjednicu ERGP-a, koja će se održati 2. srpnja 2015., također u Vilniusu. Sudionici sastanka biti će upoznati i s radionicom ERGP-a na temu pristupa mreži, a koja će se održati uoči Plenarne sjednice.
# # #
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
O HAKOM-u:
HAKOM (
www.hakom.hr) -
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.