HAKOM na 14. svjetskom simpoziju regulatora (GSR 14)
VIJEST
HAKOM predstavio Europu na 14. svjetskom simpoziju regulatora, koji se održava od 2. do 5. lipnja u Manami.
ZAGREB, 04. lipnja 2014. – U Manami, glavnom gradu države Bahrain, od 2. do 5. lipnja održava se 14. svjetski simpozij regulatora (GSR 14) pod okriljem Međunarodne telekomunikacijske unije (ITU). Skup, čija je glavna tema “Capitalizing on the potential of the digital world”, okupio je oko tisuću predstavnika regulatora i industrije iz cijelog svijeta. U sklopu trećeg dana skupa, posvećenog prvenstveno predstavnicima regulatora i donositeljima odluka, predsjednik Vijeća HAKOM-a dr.sc. Dražen Lučić, na poziv organizatora kao predstavnik Europe, predstavio je gledišta HAKOM-a o načinima mogućeg poboljšanja učinkovitosti regulacije tržišta.
Više informacija o programu simpozija može se naći na poveznici
http://www.itu.int/en/ITU-D/Conferences/GSR/Pages/gsr2014/default.aspx.
# # #
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
Za postavljanje pitanja potrebna je registracija.
O HAKOM-u:
HAKOM (
www.hakom.hr) -
Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištu elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga. Agencija štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora raznolikih komunikacijskih i poštanskih usluga po prihvatljivim cijenama, definira održive konkurentne uvjete operatorima i davateljima usluga uz pravedne uvjete za povrat investicija te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kvaliteti života u RH upotrebom modernih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, podržavanje rasta investicija i inovacija u tržište elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, osiguravanje učinkovitog korištenja ograničenih resursa, ubrzanje rasta širokopojasnih proizvoda i usluga, osiguravanje pristupačne ponude komunikacijskih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, definiranje i implementiranje učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih kompetencija reguliranja tržišta.