Visoki prekršajni sud Republike Hrvatske potvrdio presudu u slučaju kršenja regulatornih obveza
VIJEST
ZAGREB, 17. travnja 2014. – Hakom je zaprimo presudu Visokog prekršajnog suda Republike Hrvatske kojom je potvrđena kazna Hrvatskom Telekomu d.d. i odgovornoj osobi u ukupnom iznosu od 2.020.000,00 kuna zbog kršenja propisanih regulatornih obveza iz članka 118. stavak 1. i 2. Zakona o elektroničkim komunikacijama (ZEK).
Ovom pravomoćnom presudom Visokog prekršajnog suda potvrđena je prvostupanjska presuda u čijem se obrazloženju navodi da je Hrvatski Telekom d.d. postupio protivno regulatornoj obvezi nadzora cijena i vođenja troškovnog računovodstva. Sud je zaključio kako se u ovom slučaju radilo o osobito teškoj povredi ZEK-a, odnosno kršenju regulatornih obveza iz članka 62. Zakona o elektroničkim komunikacijama.
Presuda Visokog prekršajnog suda može se pronaći na poveznici
default.aspx?id=45
# # #
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
Za postavljanje pitanja potrebna je registracija.
O HAKOM-u:
HAKOM (
www.hakom.hr) -
Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištu elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga. Agencija štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora raznolikih komunikacijskih i poštanskih usluga po prihvatljivim cijenama, definira održive konkurentne uvjete operatorima i davateljima usluga uz pravedne uvjete za povrat investicija te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kvaliteti života u RH upotrebom modernih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, podržavanje rasta investicija i inovacija u tržište elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, osiguravanje učinkovitog korištenja ograničenih resursa, ubrzanje rasta širokopojasnih proizvoda i usluga, osiguravanje pristupačne ponude komunikacijskih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, definiranje i implementiranje učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih kompetencija reguliranja tržišta.