HAKOM uvodi izravne telefonske brojeve za korisnike
Zagreb, 28. svibnja 2013. - U cilju poboljšanja učinkovitosti poslovanja HAKOM-a
od 3. lipnja 2013. uvodi se uredovno radno vrijeme za izravne telefonske pozive korisnika svakim radnim danom od 9:00 do 11:30 sati. U tom periodu će korisnicima na raspolaganju biti stručnjaci sa zaduženjem odgovaranja upita isključivo iz područja za koje je broj namijenjen. Izvan tog vremena i dalje će se moći postavljati pitanja putem aplikacije „Pitajte nas“ na internetskim stranicama HAKOM-a.
Područje o kojem trebate informaciju |
Telefonski broj |
Dozvole za radiofrekvencijski spektar |
Godišnji računi i poništenje RT, NP, PK, MV i SA dozvola |
(01) 7007051 |
Izdavanje i produljenje RT, NP, PK, MV i SA dozvola |
(01) 7007052 |
Izdavanje i produljenje AR, PL i ZR dozvola |
(01) 7007053 |
Opća korisnička pitanja, sporovi oko računa i kakvoće usluge |
(01) 7007060 |
Prenosivost broja |
(01) 7007080 |
Fiskalizacija |
(01) 7007090 |
# # #
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
Za postavljanje pitanja potrebna je registracija.
O HAKOM-u:
HAKOM (
www.hakom.hr) -
Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištu elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga. Agencija štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora raznolikih komunikacijskih i poštanskih usluga po prihvatljivim cijenama, definira održive konkurentne uvjete operatorima i davateljima usluga uz pravedne uvjete za povrat investicija te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kvaliteti života u RH upotrebom modernih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, podržavanje rasta investicija i inovacija u tržište elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, osiguravanje učinkovitog korištenja ograničenih resursa, ubrzanje rasta širokopojasnih proizvoda i usluga, osiguravanje pristupačne ponude komunikacijskih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, definiranje i implementiranje učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih kompetencija reguliranja tržišta.