HAKOM u predsjedništvu BEREC-a
VIJEST
Na izborima za čelništvo BEREC-a, Tijela europskih regulatora za elektroničke komunikacije, HAKOM-u pripalo potpredsjedničko mjesto.
Zagreb, 4. listopada 2019. – U Heraklionu u Grčkoj, tijekom 40. plenarne sjednice BEREC-a (Body of European Regulators for Electronic Communications), održani su izbori za predsjednika BEREC-a za 2021. godinu i potpredsjednike za 2020. godinu. Za predsjednika BEREC-a za 2021. godinu izabran je Michel Van Bellinghen (BIPT – Belgija), a za potpredsjednike za 2020. godinu izabrani su Monika Karas (NMHH – Mađarska) i Tonko Obuljen, predsjednik Vijeća HAKOM-a. Za potpredsjednika iz redova nacionalnih regulatora zemalja koje sudjeluju na sjednicama bez prava glasa izabran je Sasho Dimitrijoski (AEC – Sjeverna Makedonija).
Više informacija može se pronaći na poveznici:
https://berec.europa.eu/eng/news_and_publications/whats_new/5900-michel-van-bellinghen-a-newly-elected-berec-chair-for-2021
# # #
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi:
http://www.hakom.hr
O HAKOM-u:
HAKOM (
www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.