Porast broja usluga na tržištu poštanskih usluga u četvrtom tromjesečju 2011. godine, pad na godišnjoj raziniPRIOPĆENJE ZA MEDIJENa kraju četvrtog tromjesečja zabilježeno je povećanje ukupnog broja poštanskih usluga od osam posto. Istovremeno se broj usluga u odnosu na isto razdoblje u 2010. godini smanjio za približno šest posto. ZAGREB, 28. veljače 2011. – Na tržištu poštanskih usluga u Republici Hrvatskoj u četvrtom tromjesečju 2011. godine ostvareno je ukupno 91.569.131 poštanskih usluga što je za približno osam posto više u odnosu na prethodno tromjesečje, ali i za oko šest posto manje u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Od ukupnog broja ostvarenih usluga 52,4 milijuna ili približno 57 posto bilo je univerzalnih usluga, a 39,1 milijuna ili približno 43 posto ostalih poštanskih usluga. U odnosu na ukupan broj usluga na tržištu, udio ostalih poštanskih usluga se u zadnjem tromjesečju povećao dok se udio univerzalnih poštanskih usluga smanjio.
Na ukupnom tržištu poštanskih usluga Hrvatska pošta je s 64,6 milijuna ostvarenih usluga imala udjel od približno 71 posto, a svi drugi davatelji poštanskih usluga s 27 milijuna usluga udio od približno 29 posto. U odnosu na prethodno tromjesečje udjel Hrvatske pošte je nešto manji, a udjel drugih davatelja nešto veći.
Od ukupno ostvarenog broja usluga 86 milijuna, odnosno 94 posto, ostvareno je u unutarnjem prometu, a 5,5 milijuna (šest posto) u međunarodnom prometu. Na kraju četvrtog tromjesečja 2011. godine na popisu davatelja poštanskih usluga bila su 23 davatelja. Informacije o stanju tržišta poštanskih usluga mogu se pronaći i na internetskim stranicama HAKOM-a: default.aspx?id=60 # # # Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte: Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM) Jurišićeva 13 10000 Zagreb Tel. + 385 (0)1 489 6000 Fax. + 385 (0)1 4920 227 Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr Za postavljanje pitanja potrebna je registracija. O HAKOM-u: HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištu elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga. Agencija štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora raznolikih komunikacijskih i poštanskih usluga po prihvatljivim cijenama, definira održive konkurentne uvjete operatorima i davateljima usluga uz pravedne uvjete za povrat investicija te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kvaliteti života u RH upotrebom modernih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, podržavanje rasta investicija i inovacija u tržište elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, osiguravanje učinkovitog korištenja ograničenih resursa, ubrzanje rasta širokopojasnih proizvoda i usluga, osiguravanje pristupačne ponude komunikacijskih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, definiranje i implementiranje učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih kompetencija reguliranja tržišta. |