6. HAKOM-ov Dan tržištaVIJESTHAKOM organizira tradicionalni „Dan tržišta “, koji će se održati 23. svibnja 2019. u kongresnoj dvorani Grand Hotela Adriatic u Opatiji u sklopu 42. međunarodnog skupa za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku, MIPRO 2019.
„Dan tržišta“, u organizaciji Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM), održat će se 23. svibnja 2019. šestu godinu za redom. Već tradicionalno, HAKOM-ov „Dan tržišta“ okupit će predstavnike dionika tržišta elektroničkih komunikacija, poštanskih usluga i željezničkih usluga, kao i tijela državne uprave, gospodarstva i medija. Na ovogodišnjem skupu bit će predstavljene najvažnije aktivnosti na tržištima koja HAKOM regulira te ciljevi i zadatci HAKOM-a u budućem razdoblju. Sudionici okruglog stola pod nazivom „Prilagodba na nove trendove i tehnologije” govorit će, između ostalog, o tome kako se pripremaju za 5G tehnologiju, kakva su njihova viđenja i očekivanja od uvođenja 5G tehnologije te kako planiraju razvoj infrastrukture i usluga.
Program:
Više informacija dostupno je na poveznici. # # # Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9 10110 Zagreb Tel. + 385 (0)1 700 70 07 Fax. + 385 (0)1 700 70 70 Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr O HAKOM-u:
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.
|