Objavljen edukativni videozapis o načinu podnošenja prigovora operatoruVIJESTU videozapisu je opisan način podnošenja prigovora s naglaskom na rokove i sam tijek postupka, a videozapis je dostupan na HAKOM-ovom Youtube kanalu. ZAGREB, 2. svibnja 2019. - Edukacija je najvažniji alat u zaštiti prava potrošača te je u tu svrhu HAKOM izradio edukativni videozapis o načinu podnošenja prigovora operatoru. U svrhu zaštite korisnika zakonom je propisana procedura ulaganja i rješavanja prigovora korisnika koja se pri operatoru vodi kroz dva stupnja. Po dovršetku postupka korisnik koji nije zadovoljan odgovorom povjerenstva operatora ima mogućnost pokrenuti postupak za rješavanje spora pri HAKOM-u. HAKOM može ispitati prigovor pojedinog korisnika i donijeti odluku u sporu tek nakon dovršenog postupka pred operatorom pri čemu treba poštovati propisani postupak podnošenja prigovora.
U promotivnom videozapisu opisan je način podnošenja prigovora s naglaskom na rokove i sam tijek postupka, a videozapis je dostupan na HAKOM-ovom Youtube kanalu. Ovaj korisnički video je samo jedan u nizu video uradaka s ciljanim potrošačkim temama koji će se izraditi, a u proces definiranja tema bit će uključene i udruge koje se bave zaštitom potrošača.
# # # Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9 10110 Zagreb Tel. + 385 (0)1 700 70 07 Fax. + 385 (0)1 700 70 70 Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr O HAKOM-u:
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.
|