Obilježimo zajedno Svjetski dan prava potrošača 2019.
VIJEST
„Pametno s pametnim tehnologijama – Zaštita potrošača u digitalnom svijetu” tema je ovogodišnjeg obilježavanja Svjetskog dana prava potrošača.
ZAGREB, 12. ožujka 2019. - Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta u suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja, Hrvatskom regulatornom agencijom za mrežne djelatnosti, Fakultetom elektrotehnike i računarstva, Hrvatskom akademskom i istraživačkom mrežom - CARNET nacionalni CERT, Fakultetom organizacije i informatike, Ministarstvom unutarnjih poslova, Državnim zavodom za intelektualno vlasništvo, Agencijom za elektroničke medije, Hrvatskom narodnom bankom, Hrvatskom agencijom za nadzor financijskih usluga, Ministarstvom financija, Agencijom za zaštitu osobnih podataka i Tehničkim muzejom Nikola Tesla poziva na obilježavanje
Svjetskog dana prava potrošača 2019.
„Pametno s pametnim tehnologijama – Zaštita potrošača u digitalnom svijetu”,
koji će se održati u Tehničkom muzeju Nikola Tesla, u Zagrebu,
15. ožujka 2019., od 10:00 do 18:00 sati.
Pozivamo vas da obiđete informativne pultove na kojima ćete doznati sve o zaštiti svojih potrošačkih prava u digitalnom svijetu, pogledate izložbu radova učenika osnovnih i srednjih škola koje su pripremili u sklopu Natječaja za učenike osnovnih i srednjih škola za najbolji videorad, strip, plakat te infografiku na temu: „Pametno s pametnim tehnologijama – Zaštita potrošača u digitalnom svijetu“ te posjetite radionice sukladno programu.
# # #
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr
O HAKOM-u:
HAKOM ( www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.
|