Otvorena javna rasprava o prijedlogu Programa rada ERGP-a za 2020. i srednjoročne strategije ERGP-a do 2022.VIJESTZainteresirana javnost, kao i svi dionici tržišta poštanskih usluga u RH, mogu se aktivno uključiti u javnu raspravu. ZAGREB, 1. ožujka 2019. - Europsko udruženje poštanskih regulatornih tijela (European Regulators Group for Postal Services - ERGP) pokrenulo je javnu raspravu i konzultacije sa zainteresiranom javnošću u zemljama članicama ERGP-a o prijedlogu Programa rada ERGP-a za 2020. i srednjoročne strategije ERGP-a do 2022. Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM), kao punopravna članica ERGP-a, poziva zainteresiranu javnost, kao i sve dionike tržišta poštanskih usluga u Republici Hrvatskoj, da se aktivno uključe u javnu raspravu, zaključno do 11. ožujka 2019., a prijedlozi su dostupni putem poveznice https://ec.europa.eu/docsroom/documents/34001 # # # Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9 10110 Zagreb Tel. + 385 (0)1 700 70 07 Fax. + 385 (0)1 700 70 70 Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr O HAKOM-u:
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.
|