HAKOM-ovi stručnjaci održali predavanje u sklopu 2. Ciklusa edukacija namijenjenih udrugama za zaštitu potrošačaVIJESTStručnjaci HAKOM-a održali su predavanje na temu prava potrošača korisnika elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga te prava putnika u željezničkom prometu. ZAGREB, 20. travnja 2018. - U sklopu 2. Ciklusa edukacija namijenjenih udrugama za zaštitu potrošača Republike Hrvatske, čiji je organizator Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta, stručnjaci Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a), održali su ovog petka, 20. travnja, predavanje na temu ˝Prava potrošača korisnika elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga te prava putnika u željezničkom prometu˝. Na stručnoj edukaciji sudjeluju stručnjaci Ministarstva gospodarstva poduzetništva i obrta, HAKOM-a i Hrvatske energetske regulatorne agencije, a osim prava potrošača korisnika elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga te prava putnika u željezničkom prometu, stručno će se predstaviti i prava potrošača pri korištenju usluge električne energije, opskrbe plinom i toplinske energije, on-line trgovina i prekogranična trgovina te najčešći upiti, predstavke i prijave potrošača. Predavanje su u ime HAKOM-a održali rukovoditelj Odjela informiranja i zaštite korisnika Ivo Majerski, dipl. ing., i viši stručnjak za pravne poslove Marina Ljubić Karanović, dipl. iur. univ. spec. elect. comm. # # # Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9 10110 Zagreb Tel. + 385 (0)1 700 70 07 Fax. + 385 (0)1 700 70 70 Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr O HAKOM-u:
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.
|