Tjedan prava potrošača od 8. do 15. ožujkaHAKOM-ovi stručnjaci sudjeluju u obilježavanju Tjedna prava potrošača u sedam hrvatskih gradova.
ZAGREB, 1. ožujka 2018. - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM), kao nacionalno regulatorno tijelo zaduženo za regulaciju tržišta elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga, u prigodi Svjetskog dana prava potrošača priključit će se obilježavanju Tjedna prava potrošača u Republici Hrvatskoj, koji se obilježava na regionalnoj i središnjoj razini. Organizator obilježavanja je Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta u suradnji sa drugim tijelima, dionicima politike zaštite prava potrošača u Republici Hrvatskoj. Tjedan prava potrošača održavat će se od 8. do 15. ožujka 2018. Događanje, uz informiranje građana o njihovim potrošačkim pravima, uključuje i edukaciju gospodarstvenika o propisima iz područja zaštite prava potrošača.
S Ministarstvom gospodarstva, poduzetništva i obrta HAKOM je uspostavio uspješnu suradnju u više značajnih projekata, među ostalim i na provedbi Registra ˝Ne zovi˝. Tjedan prava potrošača omogućit će građanima, korisnicima usluga, da u svojim gradovima dobiju sve značajne informacije o svojim pravima. Sve informacije o propisima iz područja zaštite prava potrošača i kako ih ostvariti građanima će pružiti brojni nadležni stručnjaci u 7 gradova i to prema sljedećem rasporedu:
Više informacija o Tjednu prava potrošača može se vidjeti putem poveznice https://www.mingo.hr/page/tjedan-prava-potrosaca # # # Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9 10110 Zagreb Tel. + 385 (0)1 700 70 07 Fax. + 385 (0)1 700 70 70 Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr O HAKOM-u:
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.
|