HAKOM predstavio novu internetsku uslugu "e-Plovila"

 PRIOPĆENJE ZA MEDIJE
 
Sustav omogućuje elektroničko zaprimanje zahtjeva i izdavanje dozvole za uporabu radiofrekvencijskog spektra na plovilu te uz jednostavniju prijavu znatno skraćuje trajanje postupka izdavanja – na svega dva ili tri dana. Usluga je putem HAKOM-ovih internetskih stranica dostupna svim građanima.
 
ZAGREB, 13. lipnja 2011. – Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM) danas je pustila u rad novu internetsku uslugu u sklopu svojeg programa usluga pod nazivom e-Agencija. Riječ je o sustavu „e-Plovila“ koji građanima republike Hrvatske omogućuje jednostavnije podnošenje zahtjeva te brže izdavanje dozvole za uporabu radiofrekvencijskog spektra na plovilima. Uz brodare i pružatelje charter usluga, sustav će u turističkoj sezoni uvelike pomoći i svim ostalim pravnim i fizičkim korisnicima kojima će rješavanje zahtjeva i dobivanje dozvole trebati u što kraćem roku kako bi što prije ostvarili mogućnost ponude ili korištenja navedenih usluga u svakodnevnom poslovanju. Postupak izdavanja će u prosjeku biti deseterostruko brži, skraćujući se s prijašnjih 20 ili 30 na svega dva ili tri dana.
 
Korištenje usluge e-Plovila je vrlo intuitivno i jednostavno. Nakon prijave na HAKOM-ovom internetskom portalu (odnosno registracije ukoliko građanin već nema HAKOM-ov korisnički račun) treba ispuniti kratki elektronički obrazac zahtjeva i potvrditi točnost i istinitost unesenih podataka. Nakon toga se na zaslonu ispisuje obavijest o iznosima naknada i uspješno podnesenom zahtjevu, s mogućnošću njegova ispisa u cilju dobivanja fizičke potvrde. Obavijest o uspješno podnesenom zahtjevu korisnik dobiva i na adresu svoje elektroničke pošte koju je naveo prilikom registracije. Po uspješno podnesenom zahtjevu započinje obrada zahtjeva u HAKOM-u te se dozvola izdaje u roku od dva do tri dana. U slučaju potrebe za eventualnim nadopunama HAKOM će korisnika obavijestiti elektroničkom poštom.
 
Uz novu uslugu e-Plovila HAKOM nudi i čitav niz već otprije dostupnih elektroničkih usluga: e-Tržište (informacije i analize o hrvatskom tržištu poštanskih usluga i elektroničkih komunikacija), e-Žalbe (podnošenje i provjera statusa žalbi prema operatorima), e-Prenosivost (provjera statusa procesa prijenosa korisničkog broja i provjera mreže u kojoj se nalazi određeni broj), e-Nabava (pregled HAKOM-ovih sklopljenih ugovora o javnoj nabavi) te e-Zaposlenja (natječaji, formulari i opisi procesa zapošljavanja u agenciji).
 
Svim je e-uslugama moguće pristupiti putem HAKOM-ovog internetskog portala www.hakom.hr koristeći vidljivi izbornik s lijeve strane na početnoj stranici.
 
                                                                                                            # # #
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM)
Jurišićeva 13
10000 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 489 6000
Fax. + 385 (0)1 4920 227
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
Za postavljanje pitanja potrebna je registracija.
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištu elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga. Agencija štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora raznolikih komunikacijskih i poštanskih usluga po prihvatljivim cijenama, definira održive konkurentne uvjete operatorima i davateljima usluga uz pravedne uvjete za povrat investicija te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kvaliteti života u RH upotrebom modernih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, podržavanje rasta investicija i inovacija u tržište elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, osiguravanje učinkovitog korištenja ograničenih resursa, ubrzanje rasta širokopojasnih proizvoda i usluga, osiguravanje pristupačne ponude komunikacijskih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, definiranje i implementiranje učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih kompetencija reguliranja tržišta.