HAKOM na sastanku Radne skupine za telekomunikacije i informacijsko društvoVIJESTTema sastanka radne skupine bila je Prijedlog Direktive Europskog parlamenta i Vijeća o Europskom zakoniku elektroničkih komunikacija.
ZAGREB, 22. veljače 2017. – U Briselu je održan sastanak radne skupine za telekomunikacije i informacijsko društvo. Na sastanku se raspravljalo o prijedlogu Direktive Europskog parlamenta i Vijeća o Europskom zakoniku elektroničkih komunikacija i to o dijelu koji uređuje regulatorne obveze vezane uz pristup i značajnu tržišnu snagu. Europski zakonik elektroničkih komunikacija zamijenit će četiri trenutno važeće direktive: Okvirnu Direktivu, Direktivu o pristupu, Direktivu o univerzalnoj usluzi i Direktivu o ovlaštenju. Na sastanku je, kao predstavnica Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a), sudjelovala stručnjakinja za pravne poslove Lidija Antonić, dipl. iur.
# # # Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9 10110 Zagreb Tel. + 385 (0)1 700 70 07 Fax. + 385 (0)1 700 70 70 Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr O HAKOM-u:
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.
|