HAKOM-ovi stručnjaci na javnoj tribini ˝Telekomunikacije i potrošači˝VIJESTJavna tribina održana je u općini Gornji Mihaljevec, a HAKOM-ovi stručnjaci ovom su prigodom nazočne upoznali s pravima korisnika i obvezama operatora elektroničkih komunikacijskih usluga.
ZAGREB, 25. studenoga 2016. - U općini Gornji Mihaljevec ovog petka, 25. studenoga, održana je javna tribina na temu ˝Telekomunikacije i potrošači˝, a o ulozi Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a), kao regulatornog tijela zaduženog za tržište elektroničkih komunikacija govorili su HAKOM-ovi stručnjaci Marina Ljubić Karanović, dipl. iur., i Andro Marčev, dipl. ing.
HAKOM-ovi stručnjaci ovom su prigodom nazočne upoznali s pravima korisnika i obvezama operatora elektroničkih komunikacijskih usluga, poput onih koji se tiču sklapanja i raskida pretplatničkih ugovora, mogućnosti kontrole potrošnje ili zaštite od neželjenih iznosa računa, a poseban naglasak bio je na pitanjima u svezi pokrivenosti signalom i zaštiti od neželjenih iznosa računa u pograničnim područjima. U sklopu svojih redovnih aktivnosti, HAKOM-ovi stručnjaci inače održavaju česte radionice na temu zaštite korisnika u elektroničkim komunikacijama, pa je tako u četvrtak, 24. studenoga radionica održana i za mještane općine Selnica. # # #
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta. |