HAKOM sudjelovao na 3. proširenoj sjednici Vijeća Strukovne skupine brodara i pomorskih agencijaVIJESTSjednica je održana u Rijeci u organizaciji Hrvatske gospodarske komore, a jedna od tema bila je ˝Analiza radnih vremena institucija i pružatelja usluga u riječkoj luci˝.
ZAGREB, 4. studenog 2016. – Na poziv Hrvatske gospodarske komore (HGK), Županijske komore (ŽK) Rijeka, predstavnici Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a) nazočili su na 3. proširenoj sjednici Vijeća Strukovne skupine brodara i pomorskih agencija, koja je održana u prostorijama HGK ŽK Rijeka. Na sastanku su sudjelovali predstavnici Lučke uprave, brodara, špeditera, koncesionara, carine, fitosanitarne inspekcije, Luke Rijeka, Pomorskog fakulteta Rijeka, HGK ŽK Rijeka i Odjela željezničkih usluga HAKOM-a.
Jedna od tema sjednice bila je i ˝Analiza radnih vremena institucija i pružatelja usluga u riječkoj luci˝, kojom je obuhvaćeno 14 različitih dionika koji posluju u luci Rijeka. Analiza je obuhvatila radno vrijeme i raspored smjena radnim danom te subotom, nedjeljom i blagdanom, kao i raspored dnevnih pauza, prekovremeno radno vrijeme i naknade za prekovremeni rad koje padaju na teret krajnjih korisnika. Predmetna analiza će svakako poslužiti kao kvalitetna podloga za 5. Okrugli stol HAKOM-a i HGK-a koji je zamišljen kao interaktivni tematski sastanak, a na kojem će biti razmatrani aktualni problemi koji utječu na konkurentnost riječkog prometnog pravca i moguća rješenja istih, među kojima je i pitanje usklađenosti radnih vremena različitih dionika u prijevoznom procesu. # # # Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9 10110 Zagreb Tel. + 385 (0)1 700 70 07 Fax. + 385 (0)1 700 70 70 Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr O HAKOM-u:
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.
|