HAKOM na radionici „Izmjene Smjernica o primjeni Direktive 2005/29/EC o nepoštenoj poslovnoj praksi“

VIJEST

Zagreb, 8. rujna 2015. - U Briselu se 9. rujna 2015. održava radionica na kojoj će biti predstavljen nacrt izmjena Smjernica o primjeni Direktive 2005/29/EC o nepoštenoj poslovnoj praksi. Radionica se održava u organizaciji Glavne uprave za pravosuđe i zaštitu potrošača Europske komisije.
 
Trenutno važeće Smjernice na snazi su od 2009. te su značajno doprinijele ujednačavanju prakse zaštite potrošača. Novim predstojećim izmjenama Smjernica dodatno će se ukloniti nejasnoće koje su se pojavile u pojedinim specifičnim sektorima. Na sastanku će prisustvovati predstavnici nacionalnih tijela za zaštitu potrošača i predstavnici Europske komisije. HAKOM predstavlja Jagoda Peleponjko, dipl. iur.


                                                                                              # # # 
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr  
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.