Javno savjetovanje o Strategiji razvoja Å¡irokopojasnog pristupa u Republici Hrvatskoj u razdoblju od 2016. do 2020.VIJESTMinistarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture pokrenulo je postupak savjetovanja sa zainteresiranom javnošću.
ZAGREB, 8. srpnja 2015. – HAKOM je sudjelovao u radu Povjerenstva za izradu prijedloga Strategije razvoja širokopojasnog pristupa u Republici Hrvatskoj u razdoblju od 2016. do 2020., za koju je Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture pokrenulo postupak savjetovanja sa zainteresiranom javnošću od 3. srpnja do 1. rujna 2015. Više informacija možete naći na: https://esavjetovanja.gov.hr/ECon/MainScreen?entityId=1512
Ovom Strategijom Vlada Republike Hrvatske utvrđuje da je razvoj infrastrukture i usluga širokopojasnog pristupa internetu u Republici Hrvatskoj, s brzinama većim od 30 Mbit/s, jedan od ključnih preduvjeta razvoja suvremenog gospodarstva. Glavni ciljevi koje Vlada Republike Hrvatske ističe u ovoj Strategiji do 2020. su:
# # # Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9 10110 Zagreb Tel. + 385 (0)1 700 70 07 Fax. + 385 (0)1 700 70 70 Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr O HAKOM-u:
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.
|