HAKOM na sastanku Odbora za poštansku direktivuVIJESTNajvažnija tema sastanka bila je Inicijativa jedinstvenog digitalnog tržišta (DSM), a vezano za poboljšanje kvalitete te dostupnost i praktičnost prekogranične dostave paketa.
ZAGREB, 12. lipnja 2015. – U Briselu se održao sastanak Odbora za poštansku direktivu u čijem je radu sudjelovala i stručnjakinja Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a) dipl. iur. Ana Šubat Perković. Najvažnija tema sastanka bila je Inicijativa jedinstvenog digitalnog tržišta (DSM), a vezano za poboljšanje kvalitete te dostupnost i praktičnost prekogranične dostave paketa. Na sastanku je prezentirano i izvješće Opće uprave za rast (DG growth) o poštanskoj direktivi, a osim o poštanskoj statistici bilo je riječi i o problemima oporezivanja. Tijekom sastanka prezentirano je i izvješće o aktivnostima Europskog udruženja poštanskih regulatora (ERGP).
# # # Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9 10110 Zagreb Tel. + 385 (0)1 700 70 07 Fax. + 385 (0)1 700 70 70 Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr O HAKOM-u:
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.
|