HAKOM na radionici EK iz područja poštanskih usluga u Briselu

VIJEST 
 
Na radionici sudjeluju stručnjaci iz područja poštanskih usluga, predstavnici regulatornih tijela zemalja članica EU  te zemalja kandidata za članstvo. 
  
ZAGREB, 21. svibnja 2015. – U Briselu se ovog četvrtka, 21. svibnja 2015. održava stručna regulatorna radionica radnih tijela Europske komisije iz područja poštanskih usluga na temu  „Regulatory Meeting on Postal Statistics". U radu radionice aktivno sudjeluju i stručnjaci HAKOM-a mr. sc. Andrej Sardelić, rukovoditelj Odjela poštanskih usluga  i mr. sc. Stjepan Paler, stručnjak za poštanske usluge. Na radionici sudjeluju stručnjaci iz područja poštanskih usluga, predstavnici regulatornih tijela zemalja članica EU  te zemalja kandidata za članstvo.
!!!xGALERIJAx!!!
 
                                                                                            # # #
 
 
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.