HAKOM-ovi stručnjaci u Kraljevici sudjelovali na radionici o potrošačkim pravima

PRIOPĆENJE ZA MEDIJE
 
Prisutne su tijekom zanimljive i interaktivne rasprave upoznali sa pravima i obvezama korisnika i operatora elektroničkih komunikacijskih usluga, koje se tiču sklapanja i raskida pretplatničkih ugovora te mogućnostima kontrole potrošnje i zaštite od neželjenih iznosa računa.
 
KRALJEVICA, 12. svibnja 2015. - U okviru provedbe projekta savjetovanje potrošača, a u suradnji sa Potrošačkim centrom - udrugom za zaštitu potrošača, u gradu Kraljevici je održana radionica na kojoj su uz ostale predavače sudjelovali i predstavnici Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti, viši stručnjak za pravne poslove Marina Ljubić Karanović i viši stručnjak za zaštitu korisnika Andro Marčev. HAKOM-ovi stručnjaci, koji već duže vrijeme uspješno rade na zaštiti korisnika, prisutne su tijekom zanimljive i interaktivne rasprave upoznali sa pravima i obvezama korisnika i operatora elektroničkih komunikacijskih usluga, koje se tiču sklapanja i raskida pretplatničkih ugovora te mogućnostima kontrole potrošnje i zaštite od neželjenih iznosa računa. Također, bilo je riječi i o novim pravima koje je HAKOM propisao za korisnike, a koja su stupila na snagu 1. svibnja. Sudionike radionice su posebno zanimala iskustva iz prakse te rješenja pojedinih slučajeva sporova između korisnika i operatora.
 
                                                                                                # # #
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
Za postavljanje pitanja potrebna je registracija.
 
 
O HAKOM-u:
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištu elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga. Agencija štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora raznolikih komunikacijskih i poštanskih usluga po prihvatljivim cijenama, definira održive konkurentne uvjete operatorima i davateljima usluga uz pravedne uvjete za povrat investicija te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kvaliteti života u RH upotrebom modernih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, podržavanje rasta investicija i inovacija u tržište elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, osiguravanje učinkovitog korištenja ograničenih resursa, ubrzanje rasta širokopojasnih proizvoda i usluga, osiguravanje pristupačne ponude komunikacijskih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, definiranje i implementiranje učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih kompetencija reguliranja tržišta.