HAKOM upozorava korisnike na mogućnost prijevareVIJESTHakom je tijekom proteklog vikenda zaprimio korisničku prijavu, koja upozorava na lažno predstavljanje nepoznate osobe kao djelatnika HAKOM-a, nudeći usluge određenih operatora kao pogodnosti „zbog ulaska Hrvatske u Europsku Uniju“.
ZAGREB, 1. travnja 2015. – U prijavi koju smo zaprimili putem sustava „Pitajte nas“ na internetskim stranicama HAKOM-a, korisnica navodi da je zaprimila poziv nepoznate osobe koja se predstavlja kao djelatnik HAKOM-a, pritom nudeći u ime HAKOM-a usluge određenih operatora uz postavljanje dodatnih pitanja o zadovoljstvu uslugom trenutnog operatora.
# # #HAKOM je nezavisno nacionalno regulatorno tijelo te ne obavlja prodaju elektroničkih komunikacijskih usluga. Stoga, upozoravamo sve korisnike elektroničkih komunikacija da obrate pozornost na ovakve i ostale moguće prijevare i ukoliko zaprime sumnjiv poziv da o navedenom obavijeste svog operatora javne komunikacijske usluge i/ili HAKOM. Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9 10110 Zagreb Tel. + 385 (0)1 700 70 07 Fax. + 385 (0)1 700 70 70 Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr Za postavljanje pitanja potrebna je registracija. O HAKOM-u:
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.
|