„HAKOM SAT“ – novi sustav za prikupljanje i analizu pokazatelja tržištaVIJESTHAKOM je uveo novi sustav za prikupljanje i analizu pokazatelja stanja tržišta u svojoj nadležnosti – „HAKOM SAT“.
ZAGREB, 25. ožujka 2015. – Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) uvela je novi sustav za analizu tržišta „HAKOM SAT“ s ciljem daljnjeg unaprjeđenja regulacije i osuvremenjivanja cjelokupnog sustava prikupljanja i praćenja pokazatelja stanja na tržištu poštanskih i željezničkih usluga te na tržištu elektroničkih komunikacija.
# # #HAKOM-SAT je unaprijeđeni informatički sustav namijenjen za prikupljanje i analizu podataka o stanju na tržištima koja regulira HAKOM, s funkcionalnostima koje pojednostavljuju i ubrzavaju ove poslovne procese. U cilju edukacije vanjskih korisnika novog sustava, HAKOM je organizirao i stručne radionice s predstavnicima davatelja željezničkih i poštanskih usluga, na kojima su sudionici upoznati s funkcionalnostima te uporabom HAKOM SAT-a. Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9 10110 Zagreb Tel. + 385 (0)1 700 70 07 Fax. + 385 (0)1 700 70 70 Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr Za postavljanje pitanja potrebna je registracija. O HAKOM-u:
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.
|