Visoko izaslanstvo Kirgiske Republike u službenom posjetu HAKOM-uVIJESTU sklopu posjeta Republici Hrvatskoj, visoko izaslanstvo Kirgiske Republike posjetilo je i HAKOM.
ZAGREB, 10. ožujka 2015. – Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) danas je ugostila visoko izaslanstvo Kirgiske Republike. Ovaj radni posjet organiziran je od strane Svjetske banke sa ciljem upoznavanja i razmjene iskustava i znanja iz područja elektroničkih komunikacija. Teme sastanka su, između ostalog, bile: analize, razvoj i regulacija tržišta, upravljanje radiofrekvencijskim spektrom i adresnim/brojevnim prostorom te HAKOM kao neovisno regulatorno tijelo. U sklopu posjeta prezentirana je uloga i aktivnosti HAKOM-a u projektima za poticanje i financiranje razvoja elektroničkih komunikacija i širokopojasnog pristupa internetu.
!!!xGALERIJAx!!! # # # Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9 10110 Zagreb Tel. + 385 (0)1 700 70 07 Fax. + 385 (0)1 700 70 70 Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr Za postavljanje pitanja potrebna je registracija. O HAKOM-u: HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta. |