Okrugli stol HAKOM-a s predstavnicima davatelja poštanskih usluga i interesnih udruženja dionika tržišta poštanskih uslugaVIJESTHAKOM je organizirao prvi okrugli stol s dionicima tržišta poštanskih usluga.
ZAGREB, 25. veljače 2015. – Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) organizirala je prvi okrugli stol s predstavnicima davatelja poštanskih usluga i interesnih udruženja dionika tržišta poštanskih usluga. Cilj okruglog stola bilo je potaknuti međusobno komuniciranje dionika i raspraviti zajedničke teme od kojih su istaknute:
- analitički prikaz godišnjih pokazatelja stanja na tržištu poštanskih usluga za 2014., - zaštita prava korisnika poštanskih usluga, - trendovi i očekivanja za 2015. Okrugli stolovi s dionicima tržišta u nadležnosti HAKOM-a daljnji su korak u unaprjeđenju regulacije, prvenstveno promicanja regulatorne predvidljivosti kroz zajednički dijalog i raspravu o temama od trenutnog interesa. # # # Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9 10110 Zagreb Tel. + 385 (0)1 700 70 07 Fax. + 385 (0)1 700 70 70 Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr O HAKOM-u:
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.
|