Koordinacijski sastanak s mađarskim regulatorom (NMHH)VIJESTKoordinacijski sastanak s mađarskim regulatorom (NMHH)
ZAGREB, 6. veljače 2015. – Jučer je u prostorijama HAKOM-a završio radni sastanak s mađarskim regulatorom za medije i elektroničke komunikacije (NMHH – National Media and Infocommunications Authority – Hungary). Na sastanku su razmijenjena iskustva i planovi obiju zemalja vezano uz pripremu za replaniranje radiofrekvencijskih pojaseva i buduću dodjelu 2. digitalne dividende, digitalnog radija i mreža pokretnih komunikacija. Također, usklađen je određen broj frekvencija za mreže radija i dogovoren prošireni set frekvencija za replaniranje digitalne televizije u frekvencijskom pojasu ispod 700 MHz. Nastavak koordinacije između dviju administracija nastavit će se rješavati pisanim putem, odnosno na idućem sastanku.
# # # Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9 10110 Zagreb Tel. + 385 (0)1 700 70 07 Fax. + 385 (0)1 700 70 70 Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr O HAKOM-u:
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.
|