Predstavljeni „ECDL online tečajevi“VIJESTPredstavljen je još jedan uspješan projekt HAKOM-ovog Programa potpora, koji je prepoznat kao društveno korisna aplikacija te realiziran u suradnji s CARNet-om. ZAGREB, 19. prosinca 2014. – Predstavljen je uspješno završen projekt financiran sredstvima HAKOM-ovog Programa potpora, odnosno projekt društveno korisne aplikacije – „ECDL online tečajevi“. Projekt su na konferenciji predstavili ministar znanosti obrazovanja i športa prof.dr.sc. Vedran Mornar, pomoćnica ministra uprave mr.sc. Leda Lepri, ravnatelj CARNeta Zvonimir Stanić i ravnatelj HAKOM-a mr.sc. Mario Weber. Ovim projektom, koji je raliziran u suradnji s CARNetom, ponovno se pokazala uspješnost Programa potpora, čija je prvenstvena svrha stvaranje širokopojasnog eko-sustava, koji će smanjiti digitalni jaz između pojedinih regija u Hrvatskoj i povećati broj korisnika interneta i širokopojasnog pristupa internetu. # # # Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9 10110 Zagreb Tel. + 385 (0)1 700 70 07 Fax. + 385 (0)1 700 70 70 Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr Za postavljanje pitanja potrebna je registracija. O HAKOM-u:
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.
|