Vlada RH prihvatila Godišnje izvješće HAKOM-aVIJESTVlada Republike Hrvatske na svojoj 176. sjednici prihvatila je Godišnje izvješće o radu HAKOM-a za proteklu godinu. Godišnje izvješće treba raspraviti i Hrvatski sabor te glasovati o prihvaćanju, što se očekuje nakon ljetne stanke.
ZAGREB, 18. srpnja 2014. – Vlada Republike Hrvatske je na svojoj 176. sjednici održanoj 17. srpnja donijela Zaključak o prihvaćanju Godišnjeg izvješća HAKOM-a za 2013. godinu. Sastavni dio godišnjeg izvješća je i financijsko izvješće i završni račun.
HAKOM ima zakonsku obvezu dostaviti Godišnje izvješće Vladi RH i Hrvatskome saboru, koji će po uvrštenju izvješća kao točke dnevnog reda sjednice Sabora raspraviti i glasovati o prihvaćanju. Rasprava i glasovanje o Godišnjem izvješću očekuju se nakon ljeta. # # # Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte: Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9 10110 Zagreb Tel. + 385 (0)1 700 70 07 Fax. + 385 (0)1 700 70 70 Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr Za postavljanje pitanja potrebna je registracija. O HAKOM-u:
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.
|