Nastavak pozitivnog trenda na tržištu poštanskih uslugaPRIOPĆENJE ZA MEDIJEU prvom tromjesečju 2014. zaustavljen je pad broja usluga, prisutan unazad nekoliko tromjesečja.
ZAGREB, 13. lipnja 2014. – Nastavljen je pozitivni trend na tržištu poštanskih usluga zabilježen krajem 2013. U prvom tromjesečju 2014. ostvareno je nešto više poštanskih usluga nego u istom razdoblju prošle godine te je broj usluga povećan za približno dva posto. Rezultat toga je ostvarenje gotovo istih prihoda od obavljanja poštanskih usluga, iako je u tom razdoblju došlo do smanjenja cijena pojedinih vrsta usluga zbog pojačane konkurencije na tržištu.
23 davatelja poštanskih usluga su ukupno ostvarili oko 88 milijuna usluga, a najveći udjel ima HP-Hrvatska pošta s oko 70 posto. Podaci o tržištu poštanskih usluga u prvom tromjesečju dostupni su putem HAKOM-ovih internetskih stranica na adresi: default.aspx?id=60 # # # Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte: Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM) Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9 10110 Zagreb Tel. + 385 (0)1 700 70 07 Fax. + 385 (0)1 700 70 70 Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr Za postavljanje pitanja potrebna je registracija. O HAKOM-u:
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištu elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga. Agencija štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora raznolikih komunikacijskih i poštanskih usluga po prihvatljivim cijenama, definira održive konkurentne uvjete operatorima i davateljima usluga uz pravedne uvjete za povrat investicija te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kvaliteti života u RH upotrebom modernih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, podržavanje rasta investicija i inovacija u tržište elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, osiguravanje učinkovitog korištenja ograničenih resursa, ubrzanje rasta širokopojasnih proizvoda i usluga, osiguravanje pristupačne ponude komunikacijskih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, definiranje i implementiranje učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih kompetencija reguliranja tržišta.
|