Završena revizija Regulatornog izvješća HP-a

VIJEST
 
ZAGREB, 19. svibnja 2014. –Ovlašteni revizor je obavio angažman na Regulatornim financijskim izvještajima društva HP-Hrvatska pošta d.d. na dan 31. prosinca 2012. te je u Izvješću s neovisnim izražavanjem uvjerenja zaključio da su isti pripremljeni, u svim značajnim odrednicama, sukladno Naputku o računovodstvenom razdvajanju i troškovnom računovodstvu objavljenom od strane HAKOM-a“.
 
Podsjetimo, u ožujku 2013. HAKOM je donio odluku o načinu računovodstvenog razdvajanja za davatelja univerzalne usluge HP-Hrvatska pošta d.d, kojom se propisuje da davatelj univerzalne usluge mora računovodstveno razdvajati prihode i troškove ostvarene od univerzalne usluge odvojeno od prihoda i troškova ostvarenih od zamjenskih poštanskih usluga i ostalih poštanskih usluga.
 
                                                                                                           # # #
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
Za postavljanje pitanja potrebna je registracija.
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištu elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga. Agencija štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora raznolikih komunikacijskih i poštanskih usluga po prihvatljivim cijenama, definira održive konkurentne uvjete operatorima i davateljima usluga uz pravedne uvjete za povrat investicija te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kvaliteti života u RH upotrebom modernih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, podržavanje rasta investicija i inovacija u tržište elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, osiguravanje učinkovitog korištenja ograničenih resursa, ubrzanje rasta širokopojasnih proizvoda i usluga, osiguravanje pristupačne ponude komunikacijskih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, definiranje i implementiranje učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih kompetencija reguliranja tržišta.