Porastao broj poštanskih uslugaPRIOPĆENJE ZA MEDIJEPojačana aktivnost na tržištu poštanskih usluga u zadnjem tromjesečju 2013. godine rezultirala većim brojem usluga.
ZAGREB, 14. veljače 2014. – U zadnjem tromjesečju 2013. zabilježeni su pozitivni trendovi tržišta poštanskih usluga u odnosu na prethodna razdoblja iste godine, ali i rast broja usluga u odnosu na posljednje tromjesečje 2012. Broj usluga se povećao 10 posto od kraja rujna 2013., a rast od 0,5 posto je ostvaren i u usporedbi s rezultatima zadnjeg tromjesečja 2012. Potpuna liberalizacija tržišta, koja je nastupila početkom 2013., doprinijela je pojavi novih davatelja i usluga te imala pozitivan utjecaj na tržište poštanskih usluga u zadnjem prošlogodišnjem tromjesečju.
HP-Hrvatska pošta d.d. je najveći davatelj na tržištu s tržišnim udjelom od 72 posto, a na kraju 2013. godine konkurenciju joj je činilo još 22 davatelja poštanskih usluga.Podaci o tržištu poštanskih usluga u četvrtom tromjesečju dostupni su putem HAKOM-ovih internetskih stranica na adresi: default.aspx?id=60 # # # Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte: Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM) Jurišićeva 13 10000 Zagreb Tel. + 385 (0)1 489 6000 Fax. + 385 (0)1 4920 227 Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr Za postavljanje pitanja potrebna je registracija. O HAKOM-u:
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištu elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga. Agencija štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora raznolikih komunikacijskih i poštanskih usluga po prihvatljivim cijenama, definira održive konkurentne uvjete operatorima i davateljima usluga uz pravedne uvjete za povrat investicija te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kvaliteti života u RH upotrebom modernih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, podržavanje rasta investicija i inovacija u tržište elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, osiguravanje učinkovitog korištenja ograničenih resursa, ubrzanje rasta širokopojasnih proizvoda i usluga, osiguravanje pristupačne ponude komunikacijskih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, definiranje i implementiranje učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih kompetencija reguliranja tržišta.
|