HAKOM primio zahvalnicu za razvoj i unapređenje sustava 112

  
VIJEST
 
ZAGREB, 11. veljače 2014. – Povodom obilježavanja Dana jedinstvenog europskog broja 112, dr. sc. Jadran Perinić, ravnatelj Državne uprave za zaštitu i spašavanje uručio je zahvalnicu za razvoj i unapređenje sustava 112 Hrvatskoj agenciji za poštu i elektroničke komunikacije. Zahvalnicu je na današnjoj svečanosti u ime HAKOM-a primila Ivana Bikić, pomoćnica ravnatelja, a osim doprinosa pri implementaciji broja 112 HAKOM sudjeluje i u ostalim projektima DZUS-a poput e-Poziva, koji omogućava automatsko pozivanje službe 112 u slučaju automobilske nesreće.
 
                                                                                                   # # #
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
Za postavljanje pitanja potrebna je registracija.
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištu elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga. Agencija štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora raznolikih komunikacijskih i poštanskih usluga po prihvatljivim cijenama, definira održive konkurentne uvjete operatorima i davateljima usluga uz pravedne uvjete za povrat investicija te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kvaliteti života u RH upotrebom modernih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, podržavanje rasta investicija i inovacija u tržište elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, osiguravanje učinkovitog korištenja ograničenih resursa, ubrzanje rasta širokopojasnih proizvoda i usluga, osiguravanje pristupačne ponude komunikacijskih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, definiranje i implementiranje učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih kompetencija reguliranja tržišta.