Prenosivost brojaOperatori javno dostupnih telefonskih usluga, uključujući i usluge u pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži, moraju omogućiti svojim pretplatnicima, na njihov zahtjev, da neovisno o promjeni operatora zadrže dodijeljeni broj, i to na određenoj lokaciji, u slučaju zemljopisnih brojeva, odnosno na bilo kojoj lokaciji, u slučaju nezemljopisnih brojeva (brojevi pokretne elektroničke komunikacijske mreže).Obveza operatora omogućavanja prijenosa broja ne odnosi se na promjenu zemljopisne lokacije pretplatnika niti na prijenos brojeva iz nepokretne elektroničke komunikacijske mreže u pokretnu i obratno. Zahtjev za prijenos broja pretplatnik podnosi operatoru primatelju broja (operatora u čiju mrežu korisnik prenosi broj) na propisanom obrascu za prijenos broja u pokretnoj mreži ili za prijenos broja u nepokretnoj mreži. Primatelj broja korisnika koji zahtjeva prijenos broja mora pravovremeno informirati o postupku prijenosa broja, a osobito o:
Primatelj broja, odmah po primitku zahtjeva korisnika za prijenos broja, dostavlja zahtjev za prijenos broja davatelju broja, što se ujedno smatra konačnim zahtjevom pretplatnika za raskidanje pretplatničkog odnosa u telekomunikacijskoj mreži davatelja broja, tj. zahtjevom za obustavu svih usluga zahtijevanih od operatora davatelja broja. Savjet kako promijeniti operatora a zadržati broj možete naći u kategoriji Savjeti korisnicima, dok uputu za podnošenje zahtjeva i mogućnost on-line provjere statusa zahtjeva ili pripadnost korisnika nekoj mreži možete naći u kategoriji e-Agencija. |