Paketi - šansa za razvoj tržišta poštanskih usluga

PRIOPĆENJE ZA MEDIJE 

Blagi rast usluga paketa na tržištu poštanskih usluga u drugom tromjesečju ukazuje na rast potražnje za tim uslugama. 
  
ZAGREB, 30. kolovoza 2013. – Slično kao i u zemljama s razvijenom elektroničkom trgovinom, rast broja paketa, uz istodobni pad broja tradicionalnih poštanskih usluga, zabilježen je i u Republici Hrvatskoj. Tendencija rasta broja paketa u drugom tromjesečju ove godine ukazuje da se i u Hrvatskoj pokreće taj trend, ali rast još nije jednako izražen iz razloga što trenutno samo jedan manji dio stanovnika naše države koristi trgovinu preko interneta, koji je inače glavni pokretač rasta broja prenesenih paketa. Stoga je e-trgovina prilika svim sudionicima na tržištu poštanskih usluga da na taj način povećaju svoje prihode.
 
Hrvatska pošta (HP) je s udjelom od 69 posto na tržištu i dalje najveći davatelj poštanskih usluga u Republici Hrvatskoj. Udjel HP-a je ostao isti kao i u prethodna dva tromjesečja, što pokazuje da je HP zaustavio negativan trend koji je imao. Na kraju drugog tromjesečja ove godine na tržištu je bio registriran 21 davatelj poštanskih usluga.
 
Podaci o tržištu poštanskih usluga u drugom tromjesečju dostupni su putem HAKOM-ovih internetskih stranica na adresi: default.aspx?id=60
 
 
                                                                                                          # # #
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
Za postavljanje pitanja potrebna je registracija.
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištu elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga. Agencija štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora raznolikih komunikacijskih i poštanskih usluga po prihvatljivim cijenama, definira održive konkurentne uvjete operatorima i davateljima usluga uz pravedne uvjete za povrat investicija te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kvaliteti života u RH upotrebom modernih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, podržavanje rasta investicija i inovacija u tržište elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, osiguravanje učinkovitog korištenja ograničenih resursa, ubrzanje rasta širokopojasnih proizvoda i usluga, osiguravanje pristupačne ponude komunikacijskih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, definiranje i implementiranje učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih kompetencija reguliranja tržišta.