Porast tržišta poštanskih usluga u četvrtom tromjesečju 2012. godine, pad na godišnjoj raziniPRIOPĆENJE ZA MEDIJENa kraju četvrtog tromjesečja zabilježeno je povećanje ukupnog broja poštanskih usluga od osam posto. Istovremeno se broj usluga u odnosu na isto razdoblje u 2011. godini smanjio za približno četiri posto.
ZAGREB, 28. veljače 2013. – Na tržištu poštanskih usluga u Republici Hrvatskoj u četvrtom tromjesečju 2012. godine ostvareno je 88.3 milijuna poštanskih usluga što je za približno osam posto više u odnosu na prethodno tromjesečje ali i za oko četiri posto manje u odnosu na isto razdoblje u 2011. godini. Od ukupnog broja ostvarenih usluga približno 53 posto činile su univerzalne usluge, a ostatak ostale poštanske usluge. U odnosu na ukupan broj usluga na tržištu udjel univerzalnih usluga se u zadnjem tromjesečju smanjio za tri posto. U unutarnjem prometu ostvareno je 94 posto svih poštanskih usluga, a ostatak u međunarodnom te se omjer nije mijenjao u odnosu na prethodno razdoblje.
Na tržištu poštanskih usluga Hrvatska pošta je s 61,3 milijuna ostvarenih usluga imala udjel od 69,5 posto što je povećanje za približno tri posto u odnosu na prethodno tromjesečje.
Tijekom četvrtog tromjesečja na tržištu se pojavio jedan novi davatelj poštanskih usluga pa ih je na kraju godine bilo ukupno 21.Podaci o tržištu poštanskih usluga u četvrtom tromjesečju dostupni su putem HAKOM-ovih internetskih stranica na adresi: default.aspx?id=60 # # # Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte: Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM) Jurišićeva 13 10000 Zagreb Tel. + 385 (0)1 489 6000 Fax. + 385 (0)1 4920 227 Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr Za postavljanje pitanja potrebna je registracija. O HAKOM-u:
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištu elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga. Agencija štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora raznolikih komunikacijskih i poštanskih usluga po prihvatljivim cijenama, definira održive konkurentne uvjete operatorima i davateljima usluga uz pravedne uvjete za povrat investicija te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kvaliteti života u RH upotrebom modernih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, podržavanje rasta investicija i inovacija u tržište elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, osiguravanje učinkovitog korištenja ograničenih resursa, ubrzanje rasta širokopojasnih proizvoda i usluga, osiguravanje pristupačne ponude komunikacijskih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, definiranje i implementiranje učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih kompetencija reguliranja tržišta.
|