Na tržištu poštanskih usluga u trećem tromjesečju 2012. nastavljen pad broja uslugaPRIOPĆENJE ZA MEDIJENa kraju trećeg tromjesečja zabilježeno je smanjenje ukupnog broja poštanskih usluga.
ZAGREB, 30. studenog 2012. – Na tržištu poštanskih usluga u Republici Hrvatskoj u trećem tromjesečju 2012. godine ostvareno je ukupno 82.075.174 poštanskih usluga što je za približno četiri posto manje u odnosu na prethodno tromjesečje te 3,3 posto manje u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Od ukupnog broja ostvarenih usluga 56 posto su činile univerzalne usluge, a preostalih 44 posto ostale poštanske usluge. U odnosu na ukupan broj usluga na tržištu udjel univerzalnih usluga se povećao za jedan posto u prethodnom tromjesečnom razdoblju.
Na ukupnom tržištu poštanskih usluga Hrvatska pošta je s 54,7 milijuna ostvarenih usluga imala udjel od 66,7 posto, a svi drugi davatelji poštanskih usluga kumulativno udjel od približno 33 posto. U odnosu na prethodno tromjesečje ovi udjeli se nisu značajnije mijenjali. Od ukupno ostvarenog broja usluga, 77,4 milijuna (oko 94 posto usluga) ostvareno je u unutarnjem prometu, a 4,7 milijuna (oko šest posto) u međunarodnom prometu. Udjeli u unutarnjem i međunarodnom prometu su ostali isti kao i u prethodnom tromjesečju. Broj davatelja usluga na tržištu poštanskih usluga nije se mijenjao. U trećem tromjesečju poštanske usluge i dalje daje 20 registriranih davatelja. Podaci o tržištu poštanskih usluga u trećem tromjesečju dostupni su putem HAKOM-ovih internetskih stranica na adresi: default.aspx?id=60 # # # Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte: Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM) Jurišićeva 13 10000 Zagreb Tel. + 385 (0)1 489 6000 Fax. + 385 (0)1 4920 227 Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr Za postavljanje pitanja potrebna je registracija. O HAKOM-u:
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištu elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga. Agencija štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora raznolikih komunikacijskih i poštanskih usluga po prihvatljivim cijenama, definira održive konkurentne uvjete operatorima i davateljima usluga uz pravedne uvjete za povrat investicija te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kvaliteti života u RH upotrebom modernih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, podržavanje rasta investicija i inovacija u tržište elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, osiguravanje učinkovitog korištenja ograničenih resursa, ubrzanje rasta širokopojasnih proizvoda i usluga, osiguravanje pristupačne ponude komunikacijskih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, definiranje i implementiranje učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih kompetencija reguliranja tržišta.
|