Uspješno provedena recertifikacija HAKOM-ovog sustava upravljanja kvalitetom

PRIOPĆENJE ZA MEDIJE
 
Valjanost HAKOM-ovog certifikata kvalitete ISO 9001:2008 produljena za razdoblje od sljedeće tri godine.
 
ZAGREB, 13. studenog 2012. – Dana 22. i 23. listopada 2012. godine održan je recertifikacijski audit sustava upravljanja kvalitetom u HAKOM-u. Proces recertifikacije vođen je od strane auditora renomirane certifikacijske kuće „Bureau Veritas Croatia“ koja je potvrdila da je HAKOM-ov sustav upravljanja kvalitetom sukladan zahtjevima norme ISO 9001:2008 te je usklađen s regulatornim propisima.
 
HAKOM je trajno orijentiran na poboljšanje svih svojih procesa, a što, između ostalog, dokazuje  posjedovanjem certifikata za sustav upravljanja kvalitetom ISO 9001:2008 koji je prvi puta dobiven 11. studenog 2009. godine. Postupkom recertifikacije je valjanost certifikata produljena za sljedeće tri godine.
 
Upravljanje sustavom kvalitete je kontinuiran proces, koji zahtjeva stalno praćenje, usklađivanje i poboljšavanje svih procesa i aktivnosti unutar organizacije.
 
Više o HAKOM-ovom sustavu upravljanja kvalitetom može se pronaći na HAKOM-ovim internetskim stranicama na adresi default.aspx?id=602 .
 
                                                                                                         # # #
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM)
Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 7007 007
Fax. + 385 (0)1 7007 070
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr ili putem službene HAKOM-ove Facebook grupe na adresi: www.facebook.com/HAKOM.
Za postavljanje pitanja potrebna je registracija (za web stranice) ili valjani Facebook račun.
 
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištu elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga. Agencija štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora raznolikih komunikacijskih i poštanskih usluga po prihvatljivim cijenama, definira održive konkurentne uvjete operatorima i davateljima usluga uz pravedne uvjete za povrat investicija te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kvaliteti života u RH upotrebom modernih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, podržavanje rasta investicija i inovacija u tržište elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, osiguravanje učinkovitog korištenja ograničenih resursa, ubrzanje rasta širokopojasnih proizvoda i usluga, osiguravanje pristupačne ponude komunikacijskih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, definiranje i implementiranje učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih kompetencija reguliranja tržišta.