Smanjenje broja usluga na tržištu poštanskih usluga u prvom tromjesečju 2012.PRIOPĆENJE ZA MEDIJE
Na kraju prvog tromjesečja zabilježeno je smanjenje ukupnog broja poštanskih usluga od četiri posto u odnosu na prethodno tromjesečno razdoblje, odnosno 1,5 posto u odnosu na isto razdoblje u prošloj godini
ZAGREB, 31. svibnja 2012. – Na tržištu poštanskih usluga u Republici Hrvatskoj u prvom tromjesečju 2012. godine ostvarilo se ukupno 87.875.060 poštanskih usluga što je za četiri posto manje u odnosu na prethodno tromjesečje te 1,5 posto manje u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Od ukupnog broja ostvarenih usluga 49,8 milijuna (57 posto) je bilo univerzalnih, a 38,0 milijuna (43 posto) ostalih poštanskih usluga. Udjeli pojedinih vrsta usluga nisu se mijenjali i ostali su isti kao u prethodnom tromjesečju u odnosu na ukupan broj usluga na tržištu. Na tržištu poštanskih usluga Hrvatska pošta je s 59,4 milijuna ostvarenih usluga imala udio od 68 posto, a svi drugi davatelji poštanskih usluga s ukupno 28,5 milijuna usluga udio od 32 posto. U odnosu na prethodno tromjesečje udio ostalih davatelja povećao se za oko 3 posto. Od ukupno ostvarenog broja usluga 83,4 milijuna (95 posto) se ostvarilo u unutarnjem prometu, a 4,5 milijuna (preostalih pet posto) u međunarodnom prometu. Na kraju prvog tromjesečja 2012. godine na popisu davatelja poštanskih usluga bio je 21 davatelj, odnosno dva manje nego na kraju 2011. godine. Informacije o stanju tržišta poštanskih usluga mogu se pronaći i na internetskim stranicama HAKOM-a: default.aspx?id=60
# # #
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte: Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM) Jurišićeva 13 10000 Zagreb Tel. + 385 (0)1 489 6000 Fax. + 385 (0)1 4920 227 Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr ili putem službene HAKOM-ove Facebook grupe na adresi: www.facebook.com/HAKOM. Za postavljanje pitanja potrebna je registracija (za web stranice) ili valjani Facebook račun. O HAKOM-u:
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištu elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga. Agencija štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora raznolikih komunikacijskih i poštanskih usluga po prihvatljivim cijenama, definira održive konkurentne uvjete operatorima i davateljima usluga uz pravedne uvjete za povrat investicija te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kvaliteti života u RH upotrebom modernih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, podržavanje rasta investicija i inovacija u tržište elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, osiguravanje učinkovitog korištenja ograničenih resursa, ubrzanje rasta širokopojasnih proizvoda i usluga, osiguravanje pristupačne ponude komunikacijskih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, definiranje i implementiranje učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih kompetencija reguliranja tržišta.
|